ELEKTRONIKUS KÉRVÉNYKEZELÉS A BPK-n!

TISZTELT HALLGATÓK!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az eddigi, papír alapú kérvénykezelést

2014. február 6-tól

felváltja az ELEKTRONIKUS KÉRVÉNYKEZELÉS!

 

Ezentúl kérvényeik túlnyomó részét kizárólag elektronikus formában

 – a NEPTUN-rendszeren keresztül – tudják benyújtani. Az elektronikus kérvénykezelés meggyorsítja az eljárást, ezáltal átláthatóbb, hatékonyabb, áttekinthetőbb lesz.

 

2014. február 6-tól papír alapon csak azokat a kérvényeket fogadjuk el, melyeket a NYME-TVSZ VII/1. számú melléklete szerint kizárólag papír alapon lehet leadni, vagy papír alapon is leadható!  Azokat a kérvényeket, melyeknek elektronikus változata megtalálható, papír alapon nem lehet leadni.

 

Az elektronikus kérvénykezelés alapja a határidők pontos betartása, illetve a kérvények pontos, hiánytalan leadása.

 

A kérvények leadása során több esetben igazolásokat, dokumentumokat is csatolni kell. Ezeket szkennelt formában, vagy digitális fényképként tudják megtenni.

 

Az elektronikus kérvénykezelésről bővebben itt találnak tájékoztatást.

 


Használati útmutató